dom kallar oss swedish house mafia

ja sa sjonk vi ner till 2 lasare.

I onsdags madde jag battre igen, sa jag var tillbaka till hope. Det var en riktigt bra dag. Vi skulle arbeta med bokstaven U, sa vi gjorde uniformer av plastsackar och for att gora det lite roligare sa hade vi face paint. alla barnen tycte det var jatte kul. fast det roligaste av allt den dagen var nog nar en 3 arig liten pojke satt sig vid vagkanten och droog ner byxorna och borjade bajsa. jag fick syn pa honom forst och da skrek han -teacha teacha toilet paper!
haha. tur att jim var dar sa han fick losa allt.
pa kvallen hade vi social night, da fick vi gora teater. ja ni kan ju gissa hur bra det gick.. haha fyfan. skrattade som fan.
torsdag.
bra dag pa hope.
efter projektet gick vi till baren pa main street och drack lite cider.
gick tillbaka till huset och planerade morgondagens lektion. Linda ringde ocksa, vi pratde tp en halvtimme.. ah vad jag saknar henne! helt sjukt att vi inte pratar varje dag som vi brukar gora. helt sjukt att jag inte vet vad hon gor varje dag och att hon inte kan uppleva allt roligt jag ar med om.

fred.
Regn!.. kallt som fan den dagen.
kort dag. kom hem runt halv 2.
nar det slutat regna akte jag eme, pea rachel o lewis till simons town och kollade pa pingviner. haha det var sjukt trakigt.. fan va fula pingviner ar. men jaa nu har man sett det coksa.
vi kopte lite cider,  tog taget tillbaka, kopte mat pa kfc, vi hade huset for oss sjalva for alla var i kapstaden, sa vi satt och at massa mat och spelade spel.

lord.
gick till kalk bay med eme, pea o lewis. kollade i afferer och at lunch o kollade fotboll.
sen ringde lewis telefon, det var shante (rn som jobbar pa kiddies) hon berattde att hon o dylan (en till som jobbar pa kiddies) var i huset. for lewis hade typ sagt att dem kunde fojla med oss ut i helgen. men dem hade sagt att dem inte hade oengar till det. da hade lewis sagt typ pa skoj att han kunde betala for dem..
sa iaf dom var i huset och sa att dem garna ville folja med oss ut.
sa vi gick hem och fixade iordning oss. drack lite pinacolada. sen tog vi taxi in till kapstaden och motte upp alla andra. spelade biljard och lyssnade pa skon musik. jag tror shante och dylan hade det riktigt roligt, shante ar typ varldens snallaste, bjod henne pa drinkar och hon var sa tacksam.. helt sjukt att hon verkligen bor har i en helt annan miljo, tror verkligen dem uppskattade att dem fick foljamed ut och att vi bjod dem pa allt. kommer verkligen sakna henne nar jag aker hem.. har lovat att skriva till henne. sa masta ta reda pe hennes adress. jaja iaf vi gick till en annan bar. och sen gick vi till ett annat stalle, men det var skit litet dar. sa jag eme, pea och rachel gick till stallet bredvid. dar var det riktigt kul. dem spelade bra musik, alla var konstiga, roliga och trevliga. alltsa perfekt typ. vi bestallde massa drinkar och pratade med random folk. vi akte hem runt 4, sa kom hem runt 5.

sond.
sov lange. fint vader! hade fortfarande huset for oss sjalva vilket vi alskar. la oss utanfor huset vid poolen och solade. Gick och kopte pizza cholkad och chips och kollade pa how i met your mother hela kvaellen. alltsa tjockiskvall igen.

mand
Georgi aker hem..
varm dag! genrep fran veckan, men ingen av barnen kmr ihag ngt.. forutom typ 2. sjukt frustrerande..
Kim fyllde ar, sa vi akte till en jatte fin restaurange och at middag. svin dyrt men svin gott.

aah fan det ar sa mycket jag vill skriva. och  forlat for att jag skriver sa sjukt javla daligt. men kanner mig stressad som vanligt. maste ga tillbaka till huset och ata kvallsmat nu....
linda vill att jag ska skriva allt om hur alla personerna ar i huset osv. det ska jag forsoka gora ngn dag. men jag kan iaf saga att alla ar jatte snalla och jag tycker om alla jatte mycket!

ah nu ska jag ga hem och ata massa lasagne! de ni.

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Hej!!

Linda länkade till din blogg :)

Jättehärligt att höra att du har det så bra!! ("mer fest" än jag trodde,jag hade tänkt att du skulle bo i en typ lerhydda långt bortom all civilisation ;)

Vi har det "som vanligt" i en mörk,kall och blåsig oktobertid...

När jag cyklade till jobbet kl 6 i morse kändes det som Lucia-morgon (vilket ju är mysigt men inte än...)

Adam och jag har varit och kollat på kök och möbler till hans lya idag!!

Ha det fortsatt toppen!

Kram Gunilla med familj

2011-10-19 @ 18:24:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0