:)

hej!
helgen har varir kanon! vi har varit i kapstaden och atit med alla volontarer. i lordags akte vi ocksa till kapstaden och shoppade, eller jag hittade inget men iaf.
vi akte hem och at, sen gick vi till det andra huset och ahde filmkvall.
sen gick vi hem och spelade kort hela natten.
i sondags sov vi lange, sen gick vi till det andra huset ch at pizza och sag film.
innan jag akte sa alla till mig att jag skulle ata upp mig lite, for vi trodde att jag typ bara skulle ata fisk o sant som jag inte gillar..
men neeej! jaklar vad vi ater, vi ater rostad macka med jordnotssmor varje morgon. macka till liunch. och till kvallsmat ater vi typ pasta o kottfarssas, korv potatis o ja massa kolhydrater, sen ater vi massa chips o massa choklad varje dag.. sa om jag kmr vara smal nar jag kmr tillbaka? njaa dont thnk so...
haha masta sluta upp med allt onyttigt. igar gicvk vi ifs powerwalk till staranden. vadret ar sadar, gar med lang byxor o tjock troja varje dag. i helgen har det faktiskt varit kallt. det ar ifs ratt skont att det inte ar for varmt. men hoppas det blir lite soligt till helgen. da ska vi formodligen pa vinprovning.
masta kila! dem andra ar redan klara.
sorry att jag inte skriver sa mkt. far forsoka nan annan dag.
hoppas ni har det bra!
tanker pa er.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0