balls out

skulle egentligen hoppa fallskarm i lordags, men rachel ville inte och det var sa mkt dyrare om jag skulle ta taxi sjalv.. fan ocksa jag ville verkligen!

sen hade vi planerat att aka till robben island lordag eller sondag, men det var saklart fullbokat..

sa vi planerade om lite, jag o emma tankte gora bungyjump, men det var 6 timmar har ifran..

sa vi gick ut och at i fredags jag emma, rachel och catherine sen gick vi till puben och drack lite drinkar, vilket slot med ratt manga drinkar, jag och emma spelade biljard. och ja, vi hade jatte kul helt enkelt.

i lordags tankte vi surfa, men det var kallt sa vi sket i det.
jag emma o rachel gick till kalkbay och kollade i affarer, hittade som vanligt ingenting.. och tog en lunch.
gick hem och fixade iordning oss, sen akte jag emma o rach till campsbay och at middag, catherine var sjuk.. sen akte vi till kapstaden, riktigt rolig kvall dar ocksa!!

ah bara 4 dagar kvar nu.. blandade kanslor..


gode gud gor sa att det ar sol mina sista dagar, amen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0