stand by me

Godmorgon.

Är ensam hemma, så har ätit en riktigt god frukost i lugn och ro med radio gotland på.
Tvätten är igång, ska snart sätta igång och städa för snart kommer tidningen hit..
Dom ska intervjua mig om mitt volontärjobb. haha jag vet, jag är verkligen inte den tjejen som gillar att synas, och speciellt inte vara med i tidningen:P men jaja, det kan väl bli kul, och intressant för er att läsa kanske.
haha jag kommer inte ens ihåg vilken tidning det är.. bra koll!
ska bjuda på mjukpepparkaka som jag bakade igår (om jag nu inte hinner äta upp hela själv..)


<3

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Den där familjen gillar jag!!

Vilka underbara bilder på underbara barn!

Kram Gunilla

2011-11-24 @ 16:12:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0