inga bekymmer

bara 8 dagar kvar nu....
hur ska jag lyckas ga ner mina 5 extrakilon som jag lagt pa mig tills jag aker hem?..
.

den har veckan har vadret varit saaamst! spo regn varje dag..
solen vart fan ar du?
..
ar tillbaka pa kiddies corner dar jag var mina 2 forsta veckor. det kanns jatte bra.
har ju fatt nytt folk i huset ocksa och dem ar trevliga. men jag saknar alla de andra sa mycket.
..

snart ar det helg! och da ska vi ha as kul eftersom det ar mina sista helg.
vet annu inte riktigt vad vi ska gora. men vi aker formodligen till kapstaden.

kanner mig redo att aka hem, men anda inte..
har finns det liksom inga bekymmer, man ar lycklig var dag "hakuna matata"..

nej men det ska bli sa skontl att traffa alla jag saknat!

ao herra





Kommentarer
Postat av: Nea

Du är GRYM som gör detta! Mega mycket kärlek <3

2011-11-12 @ 14:01:57
URL: http://neoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0