HEMMA

Ja nu är jag hemma igen.
Flygresan gck bra. Är jätte förkyld, så satt och hostade som en idiot på planet så tanten bredvid tom flyttade ifrån mig.. haha men jag klagade inte direkt, mer plats för mig bara.
mormor, morfar och gammelfarmor kom och hämtade mig på flygplatsen i visby:)
Åkte hem till kära källunge och träffade hela familjen!!!<3
Åt söndagsstek, potatis, sås och massa grönsaker. Såå jäkla gott med svensk mat igen!!!!

Linda har varit en ängel och städat, rensat, och möblerat om mitt rum!! har även fått en ny säng. Åh det blev jätte bra och jag är så tacksam! Tog henne en hel dag att rensa bort allt skit jag hade överallt.. sinnes.

Vi alla satt och kollade på min avskedsbildspel som jag fick när jag åkte från sydafrika. Det var bilder på alla barnen och bilder på mig och barnen o volontärerna.. åh jag kunde inte hålla tillbaka tårarna.. saknar alla barnen, saknar alla vänner, saknar sydafrika så sjukt mycket.

Linda åkte tillbaka till sthlm imorse:( gick upp kl 6 och drack te med henne o mamma innan hon åkte.
Lindaaaa, kom tillbaka.

skulle va med amandi idag, men hennes mormor är på akuten:( men hon ringer sen, så får se om vi ses senare. annars får vi hitta på något imorgon.

åh fan vilket tråkigt väder det är här! kallt, grått o mörkt.. jaja, nu ska jag inte klaga, tycker ifs det är rätt mysigt att sitta och dricka te med tända ljus och få lite julkänsla.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0