Hej



ah idag akte emelie och petra hem.. det var sorligt och jag grat nar jag sa hej da..
det suger nar folk aker.. men idag har det kommit 4 nya tjejer till vart hus. och 10 till det andra. ska anart ga hem och ducksa, sen ska vi alla ga till baren och dricka valkommsdrink.

idag har vi bara solat ute vid poolen, det har varit soool!!! wiho! sen gick en en svang forbi stranden och at glass.
borjar fa liiite farg iaf.

i fredags hade vi avslutningsmidag for eme o pea och 2 andra tjejer i huset. vi grillade och spelade "the ring of fire" ( ol spelelet)
och vi hade sa jakla kul! alla dansade o sjong och var bara allmant lyckliga.
sen gick jag eme, emma och riian ut. haha de andra var antingen for trotta eller hade druckit alldeles for mkt, sa det blev bara vi 4.
vi tog taxi till kalk bay och var ute pa ett stalle dar det inte var sa jatte kul. vi snackade med nagra killar, och dem tog med oss till ett mycket roligare stalle typ 20 min bort. kom hem halv 05:30 i lordags, sa ja en rolig kvall hade vi!

igar gick vi till standen och at avskedsfrukost..
pa kvallen at vi pizza och kollade pa film.
..

helt sjukt att jag bara har 2 veckor kvar nu! tiden gar alldeles for fort..
kommer formodligen ga tillbaka till kiddies ( dar jag var mina 2 forsta veckor). jag hoppas det iaf!
ah jag saknar redan alla barnen pa hope center.
de basta dem vet ar att gora olika frisyrer pa vara har. haha tror jag har blivit av med sjukt mkt har, sa mkt som dom drar o sliter i det.
en sak som ar ganska hemsk ar deras tander.. dom ar sjukt bruna och ruttna.. ett barn som ar 3 ar har inte ens nagra tander for dom har ruttnat bort! hur sjukt ar inte det.. usch. men det ar inte sa konstigt, sa mkt godis och chips som dom ater hela tiden.. jag menar, det ar det billigaste att ge barnen sa dom lever typ pa det..
..

jaja, nu maste jag verkigen ga hem och duscha!

hoppas ni mar bra!

amanda, jag lovar att jag snart kmr hem o gor dig sallskap om dagarna!
pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0