8 dagar

Hej! har varit hemma i 8 dagar redan.
I fredags så åt jag tocos med pap o andy, sen sprang jag lite (!), sen tog jag ett varmt långt bad, efter det såg jag o pap på idol, sen ringde jennie och sa att jag skulle fixa iordning mig snabbt för jag hon och amanda skulle ut.
Kklädde på mig snabbt som fan, pappa skjutsade mig till jennie, vi åkte in till amanda, sen ner till hp. det är rätt kul med såna där spontan utgångar faktiskt. Kändes rätt konstigt att vara tillbaka till gamla vanliga hp, men kul va det.
i lördags så hämtade mam mig och vi åkte till slite och kollade brorsans match.
sen hem och vila lite, fixade iordning mig, hem till amanda o lämnade av grejer, sen hem till jennie på förfest.
först gick vi till munken, (vilket jag hatar) jäklar vad folk det var där! jag tyckte det va as tråkigt, så jag fick med mig amanda till hp. mkt folk där också!
igår så var jag bara med amanda typ.

Idag är det sol! ska nog gå ut o gå lite eller nåt.
sen ska jag nog in till stan o va med amanda o jennie:)






Kommentarer
Postat av: fanny

Hej!



Jag blir helt facinerad av ditt arbete i Afrika. Blir så glad när jag ser barnen. Vilken möjliget. Skulle gärna vilja ha den erfarenheten. Så jag undrar hur man kan få göra nått sånt? Vart kan man vända sig?

Om vi vill svara är jag tacksam, här på bloggen eller genom min mail.



Tack på förhand! :):)



2011-11-28 @ 16:15:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0