Volontär

Fick en kommentar nu för ett tag sedan, vart man vänder sig om man vill bli volontär osv:)
Vad kul att ni blir intresserade av att åka!

Jag gick in på en sida som heter Bluberry.nu, de har volontärresor och jag åkte till sydafrika där jag jobbade för ett företag som heter GVI, verkligen att rekommendera! hade de bästa veckorna i mitt liv där nere. det vi gjorde var att vi jobbade på daycare center under veckodagarna med barn i "kåkstäder" och utbildade i engelska:)
Det står priser m.m där också. Som sagt jag kan verkligen rekomendera det! Jag är så glad att jag gjort detta, att jag har gjort något fint för någon annan  som inte har det så bra. Och man träffar såå mycket kompisar från hela världen! Alla är verkligen hur snälla som helst och jag trivdes jätte bra. Den första veckan är alltid jobbig, men efter 2 veckor vill man inte åka tillbaka hem igen, då vill man bara stanna:) 

 Fanny, det är bara att höra av sig igen om du har fler frågor, för din mejl adress försvann nämligen.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0