Maybe three seconds is enough

Vilken lördag..
såg ibk med mackan o jonas. dom vann med 6-3.
åkte hem till källunge igen, slängde i mig lite mat. mam o pap va på fest o brorsan va på fest, så det var väl klart att jag också skulle på fest! åkte hem till mackan på förfest, det är nog första gången jag va på fest med bara killar, adam, jonas och jesper var också där. det va skoj:) fick i mig lite för mkt vin, åkte vidare till hp.
mycket folk var det. haha det va verkligen en sån kväll som jag önskade att jag hade blivit filmad så jag kunde se det idag. för jäklar vad jag sprang runt som en liten tattare över allt kändes det som.hehe. men kul hade jag!
gick till donken och åt mat med filip, markus, julia o jesper.
gick hemåt med jocke för han bor i närheten där jag bor. var nästan hemma, då ringer telefonen och vi blev bjudna på efterfest, beställde taxi och åkte till huset. men jag måste faktiskt säga det att det var riktigt tråkigt där.. men det va skoj att träffa fina.
kom iaf hem runt 6. fyllemat igen kl 7.
.

har jobbat idag 15.45-21, trött va jag, men det gick bra.

ligger i sängen nu, jag lär sova äckligt jävla skönt inatt!
Godnatt! vinkvink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0