jag är inte den som är den

"Vem fan är den blonda bruden som kör bakhjulsdriven bil utan vinterdäck, en trasig högerblinkers, med en hastighetsmätare som bara fungerar efter halva vägen, och som lyssnar på all the small things med blink 182 på högsta volym?"

Ja så tänkte nog alla som såg mig köra till tandläkaren idag..
..

Igår hade jag filmkväll med anna, elinor och amanda. vi köpte pizza, cola, godis och chips o dipp, och hyrde 2 skräck filmer. ja gissa om jag var rädd när jag körde hem kl 12 inatt.

det har snöat idag och amnada har åkt till thailand.. snacka om att jag är avis.
.

Ikväll ska jag hem till Nina så ska vi äta middag med Olivia och ella, det ska bli mysigt!:)


saknar mina fina tjejer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0